2018

Ja he tornat!!
Avui hem reprès les classes i us volia desitjar a tots feliç any nou, perquè aquest 2018 ens ha de portar alegries i ens ha de llevar amargors.

Aquestes vacances han tingut una mica de tot: vaig quedar amb amigues, vaig jugar a padel, em vaig emmalaltir, però el més important, vaig passar molt temps amb la meva família.
He aprofitat aquests dies de festa per anar al cinema amb les meves cosines, durant aquests dias el vist: Star Wars, l'últim Jedi, Donant la nota final (és la tercera part de la meva pel·lícula favorita, ja la vaig esmentar en un altre post), Jumanji, entre unes altres...
Vaig ser moltes vegades de compres, ja que a la meva casa se segueix vivint la màgia del nadal i la meva cosina petita encara aquesta en l'edat de gaudir-ho, no obstant això si hagués estat per mi m'hagués quedat tal com estava.
També vaig celebrar al costat de tota la meva família les noces d'or dels meus avis paterns, que es diu ràpid però ja porten 50 anys de casats i molts més que els queden...
Justament el dia de nit vella vaig caure malalta, tal vegada agafés la grip (em dolia molt el cap, quan m'aixecava em dolien les cames i no para de tossir).
A la meva casa celebrem Santa Claus i els reis mags, així que vaig obtenir regals de tots dos, per part de Santa em va arribar: una bufanda, un pen drive i uns mitjons. I per part dels reis em va arribar: una raqueta nova de padel, uns guants, un puzle de Star Wars i un llibre per dibuixar


                   Resultado de imagen de molts d'anys   Resultado de imagen de fotos feliz año nuevo

Comentarios

Entradas populares